No commitment
TRY OUR INTEGRATIONS
There are 4 products.
Sellintegro jest platformą integracyjną umożliwiającą usprawnienie prowadzenia biznesu w internecie z możliwością zastosowania indywidualnych rozwiązań wprowadzonych do systemu gdzie proces sprzedaży odbywa się automatycznie.
Firma jest specjalistą w tego typu integrowaniu programów magazynowo-księgowych, czyli offline oraz online z systemami i kanałami sprzedaży. Sellintegro oferuję i może przygotować integrację systemów informatycznych, indywidualną integrację systemów kurierskich oraz indywidualną integrację z systemem ERP/WMS/E-commerce. Wiadomo, że każda branża jest inna dlatego każdy może prowadzić swój biznes według swoich zasad i Sellintegro daje taką możliwość stworzenia systemu, który będzie idealny dla firmy klienta przez plany wsparcia jakie posiada. Oferuję 4 plany wsparcia dostosowane do potrzeb klienta z możliwością wyboru i wykupienia odpowiedniego pakietu gdzie dostępna będzie pomoc ekspertów.
Pierwszym najtańszym pakietem wsparcia jest wsparcie Starter przeznaczone dla małych sprzedawców mających około 30-70 zamówień dziennie. Usługa kosztuje 99 zł za minimalny okres 1 miesiąca i zapewnia asystę konsultanta przy pierwszym uruchomieniu do 1 godziny, 1 godzinę wsparcia technicznego w miesiącu na czacie i e-mailu.
Wsparcie telefoniczne przysługuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-16:00 i przysługuje średnia miesięczna liczba zamówień wynosząca 150 oraz maksymalna liczba produktów 7500.
Drugim najpopularniejszym pakietem jest pakiet Premium przeznaczonym dla firm, który kosztuje 349 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia supportu na 3 miesiące. wybierany i przeznaczony jest dla profesjonalnych klientów osiągających około 100-250 zamówień dziennie. asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez ograniczeń, wsparcie telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-18:00, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu na czacie i e-mailu wynosi 5 godzin. Dodatkowym atutem w tej usłudze jest wsparcie biznesowe przy uruchomieniu i maksymalna średnia liczba zamówień oraz maksymalna liczba produktów, która jest bez ograniczeń.
Kolejnym wsparciem przeznaczonym dla dużych sprzedawców jest wsparcie Business, które wynosi 949 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia na 3 miesiące i zamówieniami wynoszącymi 350 i więcej dziennie. Pakiet oferuję asystę konsultanta przy pierwszym uruchomieniu bez limitu, wsparcie telefoniczne w godzinach od 08:00-18:00 z możliwością zgłaszania krytycznych awarii, które uniemożliwiają pracę w weekend oraz gwarantowane wsparcie techniczne w miesiącu 15 godzin. Dodatkowym atutem od Sellintegro w tym pakiecie jest pakiet prac programistycznych wynoszącym 3 godziny. Maksymalna średnia liczba zamówień i maksymalna liczba produktów pozostaje bez ograniczeń.
Ostatnim i najdroższym pakietem wsparcia jest wsparcie Enterprise przeznaczone dla dużych sprzedawców i hurtowni kosztującym 2999 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia na 6 miesięcy. Wsparcie te jest zalecane i przeznaczone dla największych klientów biznesowych, którzy wymagają najwyższą jakość opieki oraz minimalny czas reakcji. Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez limitu, a wsparcie telefoniczne w dni robocze dostępne jest od 08:00-18:00.
24 godziny na dobę natomiast jest możliwość zgłaszania telefonicznie krytycznych awarii, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu wynosi 40 godzin plus pakiet prac programistycznych 9 godzin. Maksymalna liczba produktów oraz maksymalna średnia liczba zamówień oczywiście pozostaje bez limitów.