Bez zobowiązań
WYPRÓBUJ NASZE INTEGRACJE
Filtruj według
Jest 3 produktów.
Wiele firm z sektora handlowego przeniosło część swojej sprzedaży właśnie do kanału internetowego jednocześnie zwiększając swoje przychody. Taki zabieg jest korzystny jednak konieczne jest aby był zrealizowany w miarę możliwości ze świadomością swoich skutków. Nie każda firma przygotowana jest na wzrost sprzedaży co za tym idzie liczba zamówień może przekroczyć przepustowość danego kanału sprzedaży. Na sytuacje zwiększonego popytu zawsze należy być przygotowanym ponieważ to od tego faktu zależy czy przedsiębiorstwo będzie się rozwijać.
Integracja kanału sprzedaży z systemem CRM takim jak Insert jest obecnie bardzo prosta i dostępna nawet dla najmniejszych firm od ręki. Koszt integracji może wynosić zaledwie 50 zł w skali miesiąca. Takie koszt nie jest dużym wyzwaniem nawet dla firm posiadających niewielkie budżety a może znacząco usprawnić ich działanie, oraz działanie kanału sprzedaży. Jeżeli zaniedbamy przepustowość sprzedaży w przedsiębiorstwie to mogą niestety pojawić się pewne problemy które wyjdą z czasem w momentach zwiększonego zapotrzebowania na produkty.
Integracja jest ważna nie tylko ze względu na przepustowość, ale również na zmniejszoną ilość błędów będących wynikiem obsługi dwóch różnych systemów i konieczności ciągłej aktualizacji między nimi. Konieczność podejmowania przez pracowników zbyt wielkiej liczby działań jednocześnie może sprawić że będą one niestety wykonywanie nieprawidłowo. Błędy czeskie zmiany stanów magazynowych, oraz brak bieżącej kontroli nad sprzedażą może sprawić że w czasie trwania działalności będą występowały postoje w sprzedaży a co za tym idzie zmniejszenie zysków.
Integracja systemu sprzedażowego z CRM bardzo wiele z tych problemów rozwiązuje i nie jest kosztowe z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Bardzo wiele mniejszych sklepów internetowych już na samym początku swojej działalności posiada w pełni zintegrowane systemy zarządzania przedsiębiorstwem i sprzedaży właśnie dlatego żeby zautomatyzować swoją pracę. To jak bardzo użyteczne będzie dla przedsiębiorstwa zorganizowanie integracji może okazać się dopiero po pierwszym kwartale, albo już kolejnego dnia a wszystko zależy od wielkości sprzedaży i realnej ilości zamówień klientów. Przedsiębiorstwa z dużą przepustowością kanału sprzedaży znacznie lepiej radzą sobie w momentach krytycznych takich jak np. święta kiedy sprzedaży jest więcej.